JURGITA BRAZAUSKIENĖ
Specialioji pedagogė metodininkė
DARBO GRAFIKAS | |||
Logopedė (1 etatas) – Specialioji pedagogė (0,5 etato) | |||
Savaitės diena | Darbo laikas | Pietų pertrauka | Darbo laikas |
Logopedė | Specialioji pedagogė | ||
Pirmadienis | 9.00 – 11.30 val. | 11.30-12.00 | 8.00 – 9.00 val. |
12.00 – 19.30 val. | |||
Antradienis | 10.00 – 10.45 val. | 10.45-11.15 | 7.00 – 10.00 val. |
13.15 – 15.00 val. | 11.15 – 13.15 val. | ||
Trečiadienis | 8.00 – 11.30 val. | 11.30-12.00 | 15.00 – 18.30 val. |
12.00 – 15.00 val. | |||
Ketvirtadienis | 7.00 – 10.00 val. | 11.00-11.30 | 10.00 – 11.00 val. |
13.00 – 16.30 val. | 11.30 – 13.00 val. | ||
Penktadienis | 11.30 – 16.00 val. | 11.00-11.30 | 8.00 – 11.00 val. |
Kontaktinis telefonas 0 699 24510
El. paštas: jurgita.brazauskiene@svkazimieras.lt
JŪRATĖ STANKEVIČIENĖ
Vyresnioji specialioji pedagogė
DARBO GRAFIKAS | |||
Specialusis pedagogas (1 etatas) – Logopedė (0,5 etato) | |||
Savaitės diena | Darbo laikas | Pietų pertrauka | Darbo laikas |
Specialioji pedagogė | Logopedė | ||
Pirmadienis | 7.45– 11.30 val. | 11.30-12.00 | 12.00 – 14.00 val. |
14.00 – 19.30 val. | |||
Antradienis | 7.45 – 10.45 val. | 10.45-11.15 | 11.15 – 14 val. |
14.00 – 17.45 val. | |||
Trečiadienis | 7.45 – 11.30 val. | 11.30-12.00
|
12.00 – 17.00 val. |
17.00 – 18.00 val. | |||
Ketvirtadienis | 7.45 – 11.00 val. | 11.00-11.30 | 11.30 – 14.00 val. |
14.00 – 17.30 val. | |||
Penktadienis | 7.45 – 11.00 val. | 11.00-11.30 | 11.30 – 13.15 val. |
13.15 – 14.30 val. | 14.30 – 16.30 val. |
Kontaktinis telefonas 0 620 93071
El. paštas: jurate.stankeviciene@svkazimieras.lt
Veikla:
- Atlieka pedagoginį mokinių, patiriančių ugdymosi sunkumų, vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- Padeda mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas;
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo klausimais;
- Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
- Dalyvauja progimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves;
- Šviečia progimnazijos bendruomenę mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.