Logopedas

JURGITA BRAZAUSKIENĖ

Specialioji pedagogė metodininkė

 

DARBO GRAFIKAS
Logopedė (1 etatas) – Specialioji pedagogė (0,5 etato)
Savaitės diena Darbo laikas Pietų pertrauka Darbo laikas
Logopedė Specialioji pedagogė
Pirmadienis 9.00 – 11.30  11.30-12.00 7.00 – 9.00 
12.00 – 19.30
Antradienis 11.05-17.30 10.35-11.05 7.00 – 10.35 
Trečiadienis 7.00 – 11.30  11.30-12.00 15.30 – 19.30 
12.00 – 15.30
Ketvirtadienis 7.00 – 8.00  10.35-11.05 8.00 – 10.35 
11.05-17.30
Penktadienis 12.00 – 16.10  11.30-12.00 7.00 – 11.30 
16.10-17.30
Iš viso savaitinių val. 36 val.   18 val.

Kontaktinis telefonas  0 620 93065

El. paštas: jurgita.brazauskiene@svkazimieras.lt

JŪRATĖ STANKEVIČIENĖ

Vyresnioji specialioji pedagogė

DARBO GRAFIKAS
Specialusis pedagogas (1 etatas) – Logopedė (0,5 etato)
Savaitės diena Darbo laikas Pietų pertrauka Darbo laikas
Specialioji pedagogė Logopedė
Pirmadienis 7.45– 11.30  11.30-12.00 12.00 – 14.00 
14.00 – 19.30 
Antradienis 7.45 – 11.30 11.30-12.00 12.00-15.00
15.00 – 19.15 
Trečiadienis 7.45 – 11.30  11.30-12.30     12.00 – 17.00 
17.00 – 19.00 
Ketvirtadienis 7.45 – 11.30  11.30-12.00 12.00 – 14.30 
14.30 – 19.15
Penktadienis 7.45 – 11.30 val. 11.30-12.00 12.00 – 13.15 
13.15 – 14.00  14.00 – 18.15
Savaitinių valandų iš viso: 36 val.   18 val.

Kontaktinis telefonas  0 65045155

El. paštas: jurate.stankeviciene@svkazimieras.lt

Veikla:

  • Atlieka pedagoginį mokinių, patiriančių ugdymosi sunkumų, vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
  • Padeda mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • Pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas;
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo klausimais;
  • Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
  • Dalyvauja progimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves;
  • Šviečia progimnazijos bendruomenę mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Netiesioginis darbas:
Darbų planavimas, dokumentų rengimas;
Pasirengimas pratyboms;
Kalbos ugdymo pratybų rengimas;
Pagalba mokytojams, pritaikant ir individualizuojant bendrąsias ugdymo programas;
Metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams, įtėviams) ir jų konsultavimas;
Darbas progimnazijos Vaiko gerovės komisijoje;
Metodinės, vaizdinės medžiagos kaupimas, ruošimas, atnaujinimas;
Kvalifikacijos tobulinimas;
Edukacinių renginių mokiniams organizavimas.

 

Atnaujinta 2024-11-07