JURGITA BRAZAUSKIENĖ
Specialioji pedagogė metodininkė
DARBO GRAFIKAS | |||
Logopedė (1 etatas) – Specialioji pedagogė (0,5 etato) | |||
Savaitės diena | Darbo laikas | Pietų pertrauka | Darbo laikas |
Logopedė | Specialioji pedagogė | ||
Pirmadienis | 9.00 – 11.30 | 11.30-12.00 | 7.00 – 9.00 |
12.00 – 19.30 | |||
Antradienis | 11.05-17.30 | 10.35-11.05 | 7.00 – 10.35 |
Trečiadienis | 7.00 – 11.30 | 11.30-12.00 | 15.30 – 19.30 |
12.00 – 15.30 | |||
Ketvirtadienis | 7.00 – 8.00 | 10.35-11.05 | 8.00 – 10.35 |
11.05-17.30 | |||
Penktadienis | 12.00 – 16.10 | 11.30-12.00 | 7.00 – 11.30 |
16.10-17.30 | |||
Iš viso savaitinių val. | 36 val. | 18 val. |
Kontaktinis telefonas 0 620 93065
El. paštas: jurgita.brazauskiene@svkazimieras.lt
JŪRATĖ STANKEVIČIENĖ
Vyresnioji specialioji pedagogė
DARBO GRAFIKAS | |||
Specialusis pedagogas (1 etatas) – Logopedė (0,5 etato) | |||
Savaitės diena | Darbo laikas | Pietų pertrauka | Darbo laikas |
Specialioji pedagogė | Logopedė | ||
Pirmadienis | 7.45– 11.30 | 11.30-12.00 | 12.00 – 14.00 |
14.00 – 19.30 | |||
Antradienis | 7.45 – 11.30 | 11.30-12.00 | 12.00-15.00 |
15.00 – 19.15 | |||
Trečiadienis | 7.45 – 11.30 | 11.30-12.30 | 12.00 – 17.00 |
17.00 – 19.00 | |||
Ketvirtadienis | 7.45 – 11.30 | 11.30-12.00 | 12.00 – 14.30 |
14.30 – 19.15 | |||
Penktadienis | 7.45 – 11.30 val. | 11.30-12.00 | 12.00 – 13.15 |
13.15 – 14.00 | 14.00 – 18.15 | ||
Savaitinių valandų iš viso: | 36 val. | 18 val. |
Kontaktinis telefonas 0 65045155
El. paštas: jurate.stankeviciene@svkazimieras.lt
Veikla:
- Atlieka pedagoginį mokinių, patiriančių ugdymosi sunkumų, vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- Padeda mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas;
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo klausimais;
- Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
- Dalyvauja progimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves;
- Šviečia progimnazijos bendruomenę mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Netiesioginis darbas: |
Darbų planavimas, dokumentų rengimas; |
Pasirengimas pratyboms; |
Kalbos ugdymo pratybų rengimas; |
Pagalba mokytojams, pritaikant ir individualizuojant bendrąsias ugdymo programas; |
Metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams, įtėviams) ir jų konsultavimas; |
Darbas progimnazijos Vaiko gerovės komisijoje; |
Metodinės, vaizdinės medžiagos kaupimas, ruošimas, atnaujinimas; |
Kvalifikacijos tobulinimas; |
Edukacinių renginių mokiniams organizavimas. |