Progimnazijos VIZIJA
Geros mokyklos požymių stiprią raišką turinti progimnazija kiekvienam – sutelkta, besimokanti, atvira pokyčiams, siekianti aukštos ugdymosi kokybės mokykla, tenkinanti skirtingų poreikių mokinių mokymosi pasiekimų lūkesčius, įgyvendinti vertybėmis ir kompetencijomis grįsto ugdymo turinio kryptį bei STE(A)M ugdymą.
Progimnazijos MISIJA
Teikti kokybišką priešmokyklinį, pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programos I dalies mokymąsi, kiekvienam mokiniui suteikti visaverčiam ir prasmingam gyvenimui reikalingas kompetencijas, padėti jam nuolat tobulinti savo kognityvinius, fizinius, socialinius ir emocinius gebėjimus, atskleisti bei plėtoti gabumus, formuoti moralinių ir pilietinių vertybių sistemą, laisvo ir atsakingo asmens savimonę.
Ugdyti savarankišką, aktyvią, pasitikinčią savimi, bendraujančią ir bendradarbiaujančią asmenybę. Kryptingai, tikslingai ir veiksmingai organizuoti progimnazijos veiklą, telkti bendruomenę, sprendžiant aktualias ugdymo(si) problemas.
Progimnazijos VERTYBĖS:
- Pagarba, tolerancija, dėmesys kiekvienam bendruomenės nariui; demokratijai, empatijai, orumui, atsakomybei, pasitikėjimui;
- Nuolatinis mokymasis bei kompetencijų vystymas; Nuoseklus ir sistemingas bendražmogiškųjų vertybių ir kompetencijų ugdymas.
- Progresyvioji pedagogika.
- Kiekvieno tobulėjimas pagal asmeninius gebėjimus.
Pasirinktos vertybinės nuostatos, kurios atspindi bendruomenės narių vertybių sistemą, – ŽMOGUS, MOKSLAS IR POZITYVUS PROFESIONALIZMAS.
Progimnazijos FILOSOFIJA:
Neužtenka egzistuoti, reikia ieškoti; Neužtenka norėti, reikia siekti; Neužtenka žinoti, reikia panaudoti žinias.
Progimnazijos 2025-2027 M. STRATEGINIAI TIKSLAI:
I tikslas – Gerinti mokinių pasiekimų kokybę, dialogišką ir tyrinėjantį mokymąsi, siekiant kiekvieno mokinio individualios pažangos augimo.
II tikslas – Kurti universalaus dizaino aplinką, užtikrinančią įtraukųjį ugdymą įvairių poreikių vaikams.
III tikslas – Kurti kiekvienam saugią ir visaverčio savarankiško gyvenimo pagrindus suteikiančią ugdymosi aplinką, tikslingai panaudojant vidinius ir išorinius išteklius.